Churp Churp

Leave a Trace

Friday, July 29, 2011

What did you do when..

something happen not the way/not the time you want it to be...
aku trima je la beb..nk wat cmne dah nk jadi cmtu..dah ditentukan dah xde rezeki..huhu

you hate someone so much until you can't even look at him/her... 
uiisshh..xdak la..xpernah plak aku benci org smpai xleh nk jmpa dia langsung..bnci org pun jarang..haha..tpi kalau la nnti ada kan,aku rasa aku elak je la jmpe dia or pandang dia =p
you want to eat/drink something but you just CAN'T...
tahan je la..ape susah beb..hehehe
you want to have/buy something but your husband/wife doesn't allowed you...
owh..aku xde isteri lagi la..nnti2 kot..tpi kan,kalo ye pun,aku nk aku beli jer..xkan isteri aku nk marah..guna duit aku je pun..pndai2 la aku jimat xD

you were given a task that you don't like...
hoho..buat je la..awal2 slalu memang xsuka,tpi bila da mula buat,rasa tnggungjwb nk abeskan task tu akan datang jgak xD

there's nothing you can do...
tido ler..ape lagi..

you feel helpless...
aku cube2 la mntk pndapat mmber2 aku..kdang2 bleh pakai,kadang2 hancus jgakk..hehe..dah kalo hancus sgt,pasrah je la =p

you miss/love someone so much until you can't explain how much it is...
aku bgitaw je la..tu pun kalo aku brani gtaw la..bab nk explain2 tuh,biar la dia sendiri paham n nilai kan..aku cakap bnyak2 pun nnti jdi cm mlampau2 plak kn..xcye la plak nnti..huhuhu

so,akhirnya terupdate jgak blog aku lepas kak aku tag aku..hehe..actually aku baru lepas training PALAPES sebulan aritu =p

hmm..aku xnk tag sape2 bleh?haha..malaz.. XD

2 comments:

syErAh said...

palapes?

patut pun senyap je blog.hehe

TeRa said...

hehe..memang lerr..nk on9 xsempat xD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...