Churp Churp

Leave a Trace

Thursday, May 26, 2011

Day 30 - A pHoToGraPh oF YouRseLf ToDaY + tHRee GooD tHinGs tHat haVe haPPeneD iN tHe paSt 30 daYs

hello assalamualaikum sume..so,hari ni da msuk hari ke 30 kira hari terakhir dan topik terakhir la utk CABARAN 30 HARI yg aku start sebulan lepas..hehe..n topik utk hari last neh, "gmbar anda hari ini + tiga bnda baek yg berlaku dlm masa 30 hari yg lepas"..ok,1st skali gmbar aku..

hoho..stop2,sape2 nk mngutuk ke ape,dlm ati dah ye..hoho..ni pun aku pkir 7-8 kali nk letak ke x..haha..

so,next, tiga bnda baek yg da jdi dlm masa 30 hari yg lepas :
  1. Early result utk PNGK aku dpat above 3.00..wlaupun result tu xreliable sgt,tpi Alhamdulillah la jgak..kurang risau aku..hehehe
  2. Aku bleh mnikmati cuti yg agak selesa sbelum aku kena pi training yg mnyeksakan awal bulan depan..hehe..bnda baek tu..
  3. Aku dpat dok umah kak aku makan free,internet free..hehe..xyah aku pkir2 bil dah.. =p
jdi,tu je la utk topik terakhir neh..actually xde bnyk mna benda baek jdi pun..aku pkai tulis je..hehe...ok la,akan dtg tgk la maye aku join ape2 challenge lagi..ok,chiow~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...