Churp Churp

Leave a Trace

Tuesday, April 26, 2011

Day 2 - Your favorite movie

yaaaaa!!! hari kdua cbaran aku 'movie kegemaran' !! huhu..best topik neh..bnyk movie aku suke neh..aku bgi la sket ek..haha


yes2 !!ni cite feveret aku la neh..cite ni nk intro sket psal sorang org tua neh, dia neh mcm da bosan dgn manusia2 len la...dgn cara idup diaorng..so, dia akan amek org2 t'tntu yg cara idup diaorng dia xsuka, pastu org tu akan kna uji la dgn org tua neh..cara ujian die KEJAM siottt..hehe..cite ni slalu pmpuan xsuke tgk..haha.. Geli la depa kata..Euuu~~~


haa..yg ni satu lagi..of coz la xleh tnggal yg ni..best kott..hehe..(kipas susah mati harry potter =p )
cite neh aku rasa rmai org taw kot..ksah psai bdak nama Harry Potter..dia ni ahli shir !! baek pnya la, ahli shir jhat nama dia VOLDEMORT..nk taw agy? tgk sendiri la...tpi aku rekemen baca novel dia dlu bfore tgk movie..baru ade FEEL...hehehe


yg ni satu lagi, spe2 minat cita lwn2 msti taw cita nie..gempaK punyer! sinopsis dia cite ni psal skolah kat Jepun, nama skolah tu Suzuran..haa,skolah ni laen pda skolah len..bgunan skolah mcm bngunan terbiar kot..haha..cikgu2 pun xbrani watpe kat student..kat skolah ni,diaorng ada sistem jnis sapa kuat,dia control la skolah tu..so,alkisah dtg la sorang mamat 1st year..baru msuk nma dia Takiya Genji, anak ketua mafia..so, mula la kisah mamat neh nk take over skolah tu..nk taw, tgk la..hehe

wokehhh, tu je kot utk cbaran ari nie..nntikan yg esok pnyer plak ek..hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...