Churp Churp

Leave a Trace

Thursday, April 28, 2011

Day 3 - Your idea of the perfect first date

hello guys!!good evening!! hehe..speaking skett..baru abes exam BI tdi la katakn..haha


 so,cabaran utk arinie ialah 'ideal date' gitu..hoho..neh yg paling mncabar stakat neh..ssah bebenor neh...adess...xpernah la plak pk psal perfect2 date neh..hahaha..xpe2,aku cube.. kita tuka mode jiwang la neh..hahaha

so,perfect 1st date ek..aku rsa kena ada mnda2 neh :
  1. makan bersama..ni mesti la wajib kan..hoho..seeloknya kat restoran la..xmo la kat foodcourt mna2 ke..xde feel..haha..(mcm bnyk duit plak)
  2. tgk wayang lerr..cite pe? hoho..ik0t psangan kot..aku maleh pilih2 cite..bior dia je plih yg dia suke..haha
  3. wat mnda2 best..cntoh cm gi men kat game arcade ke..cari game yg bleh men sma2..sweet gitu kan..haha..xpown gi karok ke..(kalo dia kaki karok la)..men boling ke..pape je la yg best2..
  4. sama2 beli hdiah..hoho..yg laki beli teddy ke..yg pmpuan beli jam ke..bgi psangan tu pilih sndiri time date tuh..hoho..sure benda tu jdi bnda penting n bermakna kan2??hoho..
  5. jalan2 kat taman ke ape (kalo ade)..smbil2 smbang2, puji2..xlupe gak kna amek gmbar..hehe..kenangan 1st date tuh..mna leh lupe..haha
  6. wat suprise sket...cntoh la, kalo time makan kat restoran tu, request la lagu utk die..xpun tmpat date tu ade tmpat nyanyi public ke, pegi la nyanyi selagu utk si dia..wakaka..jiwangsss gitu.. =p
errr...tu je kot aku bleh pkir..otak aku da xjalan pk psal neh...hahaha

P/S : tkar balik ke mode biasa.. (^_^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...