Churp Churp

Leave a Trace

Friday, April 29, 2011

Day 4 - Your favorite photograph of you best friend

yaaa..ASSALAMUALAIKUM sume2..hehehe..hari baru, semangat baru,CABARAN pun baru jgak..hehehe..smbung cbaran aku utk ari keempat,gmbar best fren aku..wahaha..

nma dia nobita(bukan nma sbenar =p)

ok,so ni lah gmbo best pren aku yg kcak la kononnya...hahaha..utk sape2 yg nk ngorat, bleh2...dia ni single lgi..xprnah kapel beb..hohoho..umo 20,mcm aku jgak la..hehe..dia neh hantu game jgak,mcm aku..aku knal dia dari form 1 smpai form 5..

ok2,kbenarannya kat sini,gmbo ni aku 'curik' dari facebook beliau..haha..kantoi mmpos aku..dia ni sbnarnya bfore2 neh xprnh lngsung ltak gmbo dia kat fb ke,fs ke pape pun..just baru mnggu ni aku prasan dia baru ltak gmbar dia stelah brthun2 lmanya..hahaha..elok2 la timing da aku dpat topik ni plak utk cbaran..haha

so,tu je kot aku rase..sape2 knal jejaka kat atas neh,jgn la gtaw dia aku ltak gmbo dia..kena smbelih aku nnti..hahaha =p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...