Churp Churp

Leave a Trace

Thursday, May 5, 2011

Day 10 - A pHoTo oF YouR FavoRiTe pLaCe To eaT

hello!! assalamualaikum sume.. skrng aku dlm bas on the way ke umah akak aku kat kuantan..hehe.. baru je bertolak dari hentian puduraya..

so,hari ni punyer CABARAN tjuk dia gmbar tmpat aku suke makan...hohoho..so,sbb kan aku MAINLY dok kat uni,jdi kiranya tmpat yg aku suka makan kat uni aku la ek?? jdi kalo gitu,tmpat yg aku paling suka makan tmpat ni la :


yaa..ni lah PUTRA FOODCOURT..haha..tmpat yg paling dkat la dgn kolej aku..so,tmpat mna lagi aku nk makan..sini je la..nk makan kat laen jauh bro..moto lak xde..hehehe

dlm gmbar tu sbahagian je dari foodcourt neh..ade bnnyk agy kedai len..tpi,kdai feveret aku xde dlm gmbar kat atas..haha..xsmpat tngkap =p

bgi aku makan kat foodcourt neh agak menjimatkan la..sedap la plak tu..menu dia mcm kdai2 biasa la,standard la..nasi goreng2,tomyam,sup,daging,ayam,ikan n etc2..haha..and kat sini gak ader MARRY BROWN & COOLBLOG..hehe..COOLBLOG tu bar je bukak dlm sebulan cmtu kot..(aku xpernah beli pown)..

so,that concludes this post..haha..speaking lak sket..rasa cm nk tido plak dlm bas neh..haha..tpi,xbest plak siang2 cerah neh nk tido.. =p

OK,Roger n Out

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...