Churp Churp

Leave a Trace

Wednesday, May 18, 2011

Day 23 - 15 FaCts aBouT YoU

hello assalamualaikum sumer..kita bertemu lgi hari dlm~~~~ haha..cabaran hari ke - 23..kui3..so,topiknya hari ni,  '15 fakta tentang aku'..hoho..fakta2 plak..kalo mitos bleh x? lagenda ke psal aku..wakaka..ok2,continue ek..15 fakta tentang aku :

  1. aku mix blood chinese + malay..satu fakta yg xdpat diubah..hoho
  2. aku suka maen game..hoho..fakta penting tu..catit2..
  3. aku tgh study degree kat UPM serdang skrng.. (oppss)
  4. pda msa aku tgh taip neh,aku xde duit lngsung..hoho.fakta tuh..
  5. aku ader 2 bpak, 3 mak, 5 adik, 2 kakak..bleh gitu? wakaka
  6. aku seorang muslim..tu fakta terpenting tuh..
  7. laptop aku yg aku tgh guna neh brand Lenovo G460..haha
  8. aku lahir pada 0x Mac 19xx ...hohoho
  9. aku suka sambal ikan bilis..sama ada yg aku buat atau family aku buat..haha
  10. nama Tera tuh adalah nma pnggilan aku dekat UPM shaja.. =P
  11. aku suka join aktiviti kebudayaan..zzzzzZZzzz..
  12. skrng neh,aku tgh lapar sgt.. kui3..sape2 tolong masak~~
  13. utk sementara wktu,skrng neh aku kat umah akak aku dkat kuantan..
  14. aku seorang askar wataniah a.k.a. PALAPES kat UPM
  15. ini fakta agak penting neh..aku single~~~ hahahaa..ngarut je..
ok la,tu la 15 fakta2 penting tentang aku..haha..renung2kan dan selamat beramal~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...