Churp Churp

Leave a Trace

Friday, May 13, 2011

Day 18 - 5 tHinGs tHat iRRiTaTes ME aBouT oPPoSiTe/SaMe SeX

ok..smbungan hari ke lapan belas..huhu..pt0tnya neh post utk kelmarin (13hb),tpi blogger xleh bukak smlm,so aku pun xupdate la kelmarin..huhu..topik neh laen mcm sket..huhu..aku p0n xtaw agy nk taip ape neh..huhu..aku taip je la apa terlintas..hehehe

ok,1st aku start dgn yg sama jantina dulu la ek..hehehe..so,5 menda yg buat aku sakit ati kat org sama jantina :
  1. PERASAN BAGOS..hoho..aku benci btoi laki jenis cmneh..jnis igt dia igt dia bgus sgt smpaikan org yg dia xrasa xsebagus dia,dia xmo cmpur lngsung pun..ckap pun dia wat cm tgh ckap dgn tunggul jer..geram btol aku..haha
  2. PENAKUT MELAMPAU..ni satu agy aku xsuka..da la laki,PENAKUT plak tu..mksud aku bukan la kena berani je..tpi,xyah la nk tk0t sgt..smpai nk tido sorang dlm bilik pun xmaw..adess..kalo ye pun kena bukak lmpu..huhu..nk gi tndas pun takot..nyampah btol aku..pmpuan p0n brani agy kot..
  3. LEMBUT MELAMPAU..wakaka..ni memang jelas2 la..aku SGT xsuka lelaki yg "lembut2" neh..eh,jgn pkir diskriminasi plak...aku xkisah kalo jenis lembut sket2,sensitif sket2 xpe..neh smpai nk lembut2 dgn gaya tgn agy jln pun da mcm pmpuan,pastu wat plak gedik2 cm pmpuan..eeiiiii..geli den..haha..serius aku nyampah giler kot..senang kata PONDAN la kan..haha
  4. SUKA MENGARAH.. laki jenis ni pun aku xsuka gak..kalo dah dia memang hebat n berkarisma kaw2 pnyer xpe aku xkisah nk arah2 org..tpi neh da la diri sendiri pun xbtoi,keja pun buat xpernah btoi,org len arah dia xmaw buat..tpi time dia lead sumthing,mengarah org bukan maen dahsyat..
  5. BUAT BODO BILA ORG CKAP..perrghh..yg ni aku paling xtahan la..org tgh ckap dgn dia,dia bleh wat bdo je..wat xtaw je..SENGAJA plak tuh..adess..pnas aku..huhu..kdang2 tu org jnis ni da pndai kan,nk tnya dia psal soklan pape ke nk suruh dia tolong,dia wat bodo je..fuhh..menyampah giler beb..rasa nk sepak2 je kat situ..haha
so,next we go to girls, opposite sex..hehe.ape ye yg aku xsuke kat pmpuan neh??? tgk bwh :
  1. JALAN MENDADA..hoh,yg ni aku xtahan la tgk..bila jln je dada tu kalo bleh nk angkat tnggi2..ala,mcm boss2 dlm drama tu..tpi tu laki xpe la..neh pmpuan wat cmtu..nmpak sgt la nk tayang ASET tu..fuhh..tunjuk2 ASET sana sini,pastu bila kena rogol nk trauma xabes2..sepak kang mmpus..haha
  2. SANGGUP ABES DUIT UTK SHOPPING..ni pun aku xsuke..dah la duet xde,pastu ader sale plak kan mmber2 ajak pegi..PEGI je..SALE pnyer psal kan..duet abes pun xkisah..pastu mintak kat mak bapak..adoiii..mnympah aku..kalo memang btoi2 perlu shopping menda tu xpe..ni menda dah ade belambak2,pastu nk jgak lagi wlaupun xde duet..tudung da ader seratus da nk beli lagi..bju da berpuluh2 psang nk jgak lagi..ksut bnyk nk jgak yg baru...huh,geram aku.. =p
  3. MCM LAKI.. aku xsuka la pmpuan kalo jnis cmneh..dia pnya prangai mengalahkan laki..kalo kasar sket2 xpe la jgak..neh smpai memang kaw2 btol cm laki pnyer..ksar tulen pnyer..adess..xtahan aku tgk..
  4. MAKAN XABES..pmpuan slalu kan beli pape nk makan,pastu xabes??aku slalu tgk cmtu la..aku agak xsuka la jnis cmni..bazir la..sbb aku kalo makan slalu la abes..jarang2 xabes...kalo xleh sgt2 pun bgi mmber la..tu pun jarang sgt2 la..tpi,pmpuan neh aku tgk,da taw diri tu xleh makan bnyk tpi beli makanan bnyk kott..pastu xabes tnggal cmtu jer..haisshh..bazir2..
  5. GELAK MCM B***..haha..kan da kena censored..huhu..aku rasa nk pelempang je kalo jmper pmpuan cmneh..tawu la nk gelak pun da kelakar sgt..tpi igt la korang tu pmpuan,gelak slow2 da la..neh kalo bleh gelak nk bgi sume org dgr...laki pun xgelak cmtu kot..serius kalo aku kejam lebih sket aku da pegi pelempang dah..haha..nasib la aku neh baek..kalo x,bnyk da kot makan pelempang aku..hehe

so,tu je la kan..5 utk lain jantina,5 utk sama jantina..huhu..serius ckap pening aku pkir nk wat post neh..ader dkat sejam lebih jgak la aku dok pkir..haha..ok la..chiow


 P/S : maaf atas bhasa yg maybe agak kasar sket.. =_=

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...