Churp Churp

Leave a Trace

Sunday, May 8, 2011

Day 13 - YouR vieWs oN DruGs aNd aLcoHoL

hai sumer pembaca..wakaka..(mcm rmai je pmbaca aku)..arini punyer CABARAN bertjuk 'pandangan anda tentang dadah dan arak'..huhu..common sense la kan dua menda tu memudaratkan..tpi,kalo yg da suke tu confirm xmo ngaku kan. =p


so,menda kat atas ni la yg org pnggil DADAH...dadah ni memang la bahaya kan,tpi kita prlu gak dadah ni utk ubat2 kita..kalo xgune dadah ni,memang time korang pening kpala rsa cm nk hmpuk je la kpala..yela kan,da xde panadol..huhu..da tu plak,psakit yg nk dibedah tu,memang confirm2 mati sume..yela,da xde anesthetic maw xsakit giler2..

tpi,mcm biase la..bnda baek cmne pun,ttap akan ada org slah guna..dlm kes dadah ni,msti la 'MAT PIT'..(org kat skolah aku pnggil)..ape tu mat pit? haaa,tu la 'doktor2' yg tak bertauliah bwh jmbatan nuh..wakaka..aku pun xpham ape sdap sgt cucuk2 tgn tu..huhu..pastu plak sdut2 la smpai bdan kering..haishh..bnyk agy kot menda2 best diaorng bleh try..ni nk try jgak DADAH tue..


ok,yg ni plak org pnggil ARAK..arak neh memang sah2 la xleh minum..org Islam sume taw kan, Allah sendiri larang minum arak neh sbab memabukkan n memudaratkan..saintis sendiri pun da wat kajian yg arak neh xbaek utk kesihatan..tmbah2 kalo da yg ketagih arak tuh...ARAK tu AIR KENCING SETAN kan?? tuh2,korang tgk arak kat atas tuh..ade gak la warna cm AIR KENCING..wakakaka..tpi kan,nape ade org nk minum ek? yg Muslim2 tuh?? sedap sgt ke? cube compare dgn TEH O AIS LIMAU (air feveret aku..hehe)..aku rasa cm air feveret aku je sedap lagikk..hahaha..

tu je la pndangan aku..jadi,korang2 yg baca neh,jauhkan diri dari menda2 neh ek..yg rasa nk cube2 tuh,xyah la cube2.. kalo nk arak jgak,tnggu msuk syurga nnti..hehe.. Allah da sedia arak baekkk pnya..lagi best n lagi sdap bebbb..huhu.. ok la, rnung2kan dan slamat beramal~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...