Churp Churp

Leave a Trace

Tuesday, May 3, 2011

Day 9 - A pHoTo oF tHe iTeM You lasT PurcHaseD

aiyoo..utk topik CABARAN arinie,aku xleh nk fulfill spenuhnyer la..sbb aku jarang tngkap2 gmbor nie..n kamera aku pown da rosak..huhu..so,aku letak gmbar gntian je la ek..


so,menda ni la yg aku beli...xde la smpai empat neh..satu je la.. eh2,korang jgn salah pham plak..aku beli bukan nk berjudi ok..aku beli sbb nk wat MAGIC..haha..silap mata gitu..aku ade la bleh wat beberapa trick yg bleh tahan hebatnyer..wakaka..

so,utk arini, tu je kot..topiknyer pun gambar kan..let the picture do the talking~~

1 comment:

Unknown said...

salam..berjalan jalan dari blog ben.lambat sehari pom tak pe la kan.wahhh nice nice.beljar silat mata dari mana?buku eh?
pakat tekan BE baru kami..tq

ENTRY TERBARU: FREE THE WORDS, nuffnang bagi BE yang Ke-11 2011

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...