Churp Churp

Leave a Trace

Wednesday, May 11, 2011

Day 16 - YouR vieW on HoMoSeXuaLitY

ok,so arinie aku nk cakap psal HOMOSEXUALITY..waa..cmbest neh.. ape menda tu?? HOMOSEXUALITY neh mksudnya hubungan sejenis la..laki dgn laki or pmpuan dgn pmpuan..hohoho..atau bahasa yg bnyk org pham, GAY n LESBIAN..hehe





GAY

LESBIAN

so,pada yg berkenaan,best ke HOMOSEXUAL neh?? aku kureng pham la ape bestnyer..bgi aku,lesbian n gay neh bodo la kot sumer..tak pun maybe citarasa yg amat2 pelik..hoho..aku rasa daripada berhubungan sejenis,best lagi hbungan lain jenis kot..hehehe

tpi,aku rasa sesetengah dari diaorng neh jdi cmtu sbb msa lampau kot..kadang2 tu ader yg da terlalu xpercayakan laki(kalo dia pmpuan) n pmpuan (kalo dia laki)..yela,sbb da bnyk dikecewakan..so,diaorng2 neh pun beralih la kepada yg sjenis..sbb kononnya yg sejenis neh lagi pham diri diaorng daripada bf/gf diaorng dlu yg kecewakan diaorng..huhu

tu satu sbb..ader jgak jdi cmni sbb terpngaruh dgn kwn2 yg sememangnya dah lesbian/gay..huhu..awal2,rapat2 dgn die,slalu berdua dgn dia je..pastu mula merayap2..last2 terpengaruh la diaorng neh..huhu..kcian2..

so,pada lesbian2 n gay2 skalian (kalo ada la yg dok baca neh), insafla..berdosa hubungan sejenis neh..smpaikan Allah terbalikkan sebuah negeri sbb hubungan sejenis neh..nk tnjuk betapa berdosanya tuh..huhu..ok then.. Renung-renungkan dan, selamat beramal..~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...