Churp Churp

Leave a Trace

Sunday, May 22, 2011

Day 28 - In tHiS paSt MoNtH, wHaT HaVe YoU LeaRneD?

"apa yg anda dah blajar dlm masa satu bulan lepas?" hoho..itu tjuk utk arini..bfore tu,.salam sumer..hehe..wlaupun xrmai mna pun bca blog aku neh..tpi aku trus menaip la jgak..

so,ape yg dah aku blajar dlm msa sbulan yg lepas neh?? hmm..sbulan yg lepas mksudnya start dari time aku da nk abes exam smpai skrng la..tpi most of sbulan tu,da cuti da la kot..

aku rasa apa yg aku da blajar spnjang msa tu, xbnyk..aku cuma blajar d0k sorang2 dlm rumah..haha..sbb aku dtg kuantan utk cuti neh..kat umah kak aku..akak aku kat umah mak mentua dia,tpi xjauh pun dgn umah dia..tpi,pape pun aku still tnggal sorang kat umah dia la..tnggal sorang neh aku sket2 blajar jdi rajin sikit la..da sorang2,aku basuh baju sendiri, aku masak nasi n lauk sendiri (sdap la bgi aku), aku tukar cadar bilik (skali je pun), n lain2..snang ckap,bnyk aku wat sendiri la..kalo slalu dok umah aku xbuat pe pun..neh baru merasa buat keja umah sendiri..haha

jdi,tu lah menda utama yg aku blajar dlm masa sbulan lepas..korang?? ape korang blajar?? huhu~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...